petek, 1. september 2023

Oskrba zaviralcev

Zagrabila me je nostalgija in me je zanimalo, ali sem lahko sedaj, ko sem starejši, preračunljiv …, tudi uspešnejši pri igranju igre Monopoly. Ko sem jo igral nazadnje, sem igral še s tolarji in ne vem več, kako sem takrat razmišljal.

Bistveno pravilo, ki sem ga prepozal, navajam prvo in je sledeče. Ni pomembno, koliko polj ima igralec v lasti. Pomembno je čimprej imeti vsa polja iste barve in na vsakem od teh polj postavljene vsaj tri hiše, da preostali igralci čimprej bankrotirajo. Tudi izven igre je pomembnejše, da se človek osredotoči na manj področij oziroma stvari in ta področja oziroma stvari bolj izpili.

Smiselno je imeti vse štiri železniške postaje, saj takrat najemnina drastično zraste, in smiselno si je lastiti polja, ki so točno dva, štiri … dvanajst korakov oddaljena od zapora, saj se po metu dveh kock z enakim številom pik igralec znajde ravno na teh poljih. Podobno je smiselno imeti v lasti polja, na katere igralce napotijo karte.

Veliko lažje zmaga tisti igralec, ki igro začne prvi, saj so polja še prosta, medtem ko se vsak naslednji igralec lahko znajde na že zasedenem polju in že plača najemnino.

Ni komentarjev:

Objavite komentar