četrtek, 1. februar 2024

Spanje pozimi

Ne samo pomanjkanje časa, ampak tudi moja nagnjenost, da ne gnjavnim (drugih) ljudi, poskrbi, da nikoli ne ostanem brez dela in idej.

Še vedno me mika, da bi se naučil čimveč UN oznak kemikalij in, ko sem na cesti skušam preverjati svoje znanje, čeprav se stvari že ponavljajo. Če kaj prevažajo s cisterno, je to največkrat dizelsko pogonsko gorivo, oznaka 1202, bencin 1203 ali kisik 1072. Dobro je vedeti, da na telefonski številki 112 poznajo te oznake in svetujejo oziroma dajejo napotke o ukrepih, če pride do stika, izlitja, razsutja, uhajanja … zelo uporabno v paniki, veliko bolje kot varnostni listi.

Želim opraviti izpit za tovorno vozilo, ampak letos ne, sem si rekel.

Zmožnosti umetne „inteligence“ me frapirajo. Vsaj deset let nazaj, če ne štirinajst, sem se ukvarjal s tem, ampak tedaj se je temu reklo podatkovno rudarjenje, je pretežno temeljilo na statistiki in se ga je dalo razumeti oziroma naučiti. O tem sem pisal tudi tu – pisal sem o mravljah. To, kar je sedaj, je čarovnija. Napišem problem, ponavadi površno, dodam dejstva, dobim okrog pet rešitev in preizkušam. Pogosto pomaga, občasno zabluzi. Prihrani mi čas pred branjem, ampak ta blog bom še vedno pisal sam.

Toliko zaenkrat (:

Ni komentarjev:

Objavite komentar