ponedeljek, 16. maj 2016

Svoboda obsega

Koper, nedelja, potniški terminal, pogled na prvi pomol in iskanje odgovora, čemu naokrog toliko vlačilcev. Eden je celo „zadaj“ in ima vrv napeto v nasprotno smer vlečenja ladje, vendar se ga na spodnji fotografiji ne vidi.


Morda velika ladja nima menjalnika za vzvratno vožnjo.
Morda noče vklopiti svojega motorja zaradi prevelikih izpustov in bližnjega mesta.
Morda vzvratno ne more krmariti.
Morda se premika prepočasi.

Uradno so vlačilci namenjeni vleki, gašenju in reševanju, ampak to mi ne odgovori niti na en zgornji dvom.

Zadovoljiv odgovor bi bil, da so vlačilci namenjeni obračanju ladje nad labirintom poglobljenih kanalov pristanišča. Če je to res, potem imata tudi tisti vlačilec, ki vleče ladjo v nasprotno smer, in tisti vlačilec, ki ji je kasneje rinil v bok, svoj namen.

Dejstvo jo, da nimajo vse ladje menjalnika za vzvratno vožnjo, vendar se lahko kljub temu pomikajo nazaj in sicer tako, da zaženejo motor v obratno smer.

Ni komentarjev:

Objavite komentar